Certifikati, priznanja in nagrade
MIKovo znanje, lasten razvoj in proizvodnja, so bili skozi 30 let obstoja podjetja že večkrat opaženi in nagrajeni tako s poslovnimi in gospodarskimi priznanji kot s strokovnimi certifikati.
V MIK Celje smo ponosni na prav vsako priznanje in certifikat, ki daje vrednost in težo našemu delu in trudu, ki ga vlagamo v razvoj in proizvodnjo visokokakovostnega stavbnega pohištva in prezračevanja:
Gospodarski oskar
Leta 2008 je podjetju MIK Celje Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) podelila Nagrado GZS za gospodarske in podjetniške dosežke, ki je najstarejše in najprestižnejše tovrstno priznanje v Sloveniji.
Gospodarski oskarji so priznanje tistim gospodarstvenikom, ki že vrsto let uspešno vodijo svoja podjetja. Kot kriterije pri ocenjevanju komisija poleg splošnih razvojnih rezultatov gospodarske družbe in rezultatov poslovanja ter internacionalizacije podjetja upošteva še druga merila, kot so hitra in učinkovita tržna širitev gospodarske družbe, obetavna vizija in jasna dolgoročna strategija, lastni razvoj in inovacije.
Feniks
Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) je podjetju 5KMC oziroma njenemu direktorju Nenadu Saviču podelila nagrado Feniks za strateško preobrazbo podjetja MIK iz proizvajalca PVC oken v proizvajalca in ponudnika širokega asortimana okenskih sistemov in vrat ter dodatkov, z namenom končnemu kupcu ponuditi Investicijsko, Energetsko in Estetsko (IE2) najboljšo rešitev za posodobitve ali nove zasteklitve poslovnih in privatnih objektov.
EFQM – evropsko priznanje za poslovno odličnost
Oktobra 2009 smo prejeli prestižno evropsko priznanje za poslovno odličnost – Recognised for Excellence (R4E), ki ga podeljuje Evropska fundacija za poslovno odličnost EFQM.
Pomembno priznanje, ki sta ga doslej prejeli le še dve slovenski podjetji, nam pomeni potrditev, da smo dobra ekipa, ki lahko s svojim znanjem in z vrednotami, ki jih živimo, doseže veliko.
Vključitev modela poslovne odličnosti v strategijo MIK-a in življenje vseh zaposlenih zagotavlja dolgoročno uspešnost pri doseganju zastavljenih ciljev doma in večji konkurenčnosti na tujih trgih.
Srebrni ceh OZS in Zlato priznanje celjskega sejma za inovativnost
Na sejmu MOS leta 2010 smo javnosti prvič predstavili dva inovativna produkta, MIKrovent – revolucionarni lokalni prezračevalni sistem in Energijska okna – modre rešitve, ki izboljšujejo kakovost zraka in vode v prostoru.
Obe novosti sta že na prvi javni predstavitvi pritegnili veliko pozornosti širše in strokovne javnosti in bili nagrajeni z nagrado Srebrni ceh, ki jo podeljuje Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije in Zlato nagrado Celjskega sejma.
Znak kakovosti v graditeljstvu za MIKrovent® in montažo zunanjega stavbnega pohištva
Na sejmu gradbeništva in gradbenih materialov Megra v Gornji Radgoni leta 2013 smo prejeli pomembno priznanje Znak kakovosti v graditeljstvu, ki ga podeljuje gradbeni inštitut ZRMK.
Znak kakovosti (ZKG), ki označuje le najboljše izdelke in storitve graditeljstva v Sloveniji, smo prejeli za rešitvi lokalni prezračevalni sistem MIKrovent® in montažo zunanjega stavbnega pohištva pri novogradnjah po smernicah RAL.
Znak kakovosti v graditeljstvu gradbenega inštituta ZRMK smo prejeli tudi leta 2018 za obnovljene in nove modele lokalnega prezračevanja MIKrovent Home 30, Office 60 in Professional 120.
Znak kakovosti v graditeljstvu za področje RAL montaž pri sanacijah objektov z integriranim lokalnim prezračevanjem MIKrovent smo prejeli leta 2020.
ISO certifikata 9001 in 14001
Od leta 2019 se ponašamo s pridobitvijo standardov ISO 9001:2015 in ISO 14001:2015.
ISO 9001:2015 je globalni standard za sistem vodenja kakovosti, ki določa zahteve za vzpostavitev, izvajanje in nenehno izboljševanje procesov, ki izpolnjujejo zahteve kupcev ter veljavne zakonske in regulativne zahteve.
ISO 14001:2015 je standard vodenja kakovosti in ravnanja z okoljem podjetju.
Oba standarda prinašata podjetju mnoštvo prednosti in priložnosti, ki se kažejo v preglednejši organiziranosti poslovanja; procesni urejenosti in preglednosti poslovnih procesov; uporabi preventivnih in korektivnih ukrepov; dokumentiranosti postopkov z odgovornostmi in pristojnostmi; izboljšanju odnosov notranje komunikacije med zaposlenimi; neodvisnosti izvajanja delovnih nalog od posameznikov; boljšem izkoriščanju virov; posredno v višji kakovosti izdelkov in storitev in večjem zadovoljstvu kupcev.